LBMA Logo

Ziņas no borta

#
Aug 20, 2021, 9:09 AM
Tai ir kāds pievelkošs spēks, ja jau tā turpina notikt jau kārtējo gadu. Šoreiz stāsts par cpt. Elīzas Mellēnas pirmo reisu un dalību sacensībās ar Spaniel, komandas uzticēšanos un burātāju saimes atbalstu. Viss izdevās lieliski, Elīza malacis un komanda arī. Arī vairākiem komandas biedriem šī bija pirmā pieredze sacensībās, un tagad noteikti ir vēl dziļāks āķis lūpā.
#
Aug 4, 2021, 10:56 AM
Spaniel piedalīšanās Engures kausā līdz pēdējam brīdim šķita miglā tīta, jo tā sakrita ar vačlīderu programmas noslēgumu, ņipru vēju un faktu, ka Engures ostā Spaniel eholots teju nepārtraukti draudīgi pīkst. Tomēr zvaignzes sastājās pareizi, un miglā tīts palika tikai agrais sestdienas rīts, kurā septiņi burātāji – Kristaps Lūkins, Madara Migale, Oskars Zemītis, Mārtiņš Fībigs, Kaspars Lebedevs, Ieva Zālīte un kapteinis Jānis Albertiņš - 05:00 izbrauc no Ostas skatiem.
#
Jul 3, 2021, 9:24 AM
Jahta SPANIEL cpt. Silarda Kamergrauža vadībā izcīnīja 3. vietu Gulf of Riga Regatta 2021 Apsveicam Silardu un komandu!
#
Jun 3, 2021, 9:27 AM
STI pēc konsultācijām ar regates ostām, 02. Jūnijā paziņoja par sacensību atcelšanu, sakarā ar COVID-19 ierobežojumiem un ņemot vērā faktu, ka 2 no ostām jau bija atteikušās uzņemt regati. Attiecīgi plānotie TSR posmi un saistītie pārdzīšanas reisi nenotiks. Jahta Spaniel šajā sezonā piedalīsies GORR un vietējās regatēs.
#
Mar 22, 2021, 2:31 PM
Komandas virtuālā pavasara sapulce norisināsies ceturtdien 25. martā 18:30 Zoom platformā. Darba kārtība: 1) Informācija par 2021. gada sezonu 2) Informācija par pavasara darbu norises kārtību 3) Treniņu norises kārtība 4) Atskats uz projekta “LBMA 2021+” rezultātiem
#
Nov 29, 2020, 5:43 PM
Šodien, 29.11.2020 mūžībā ir devies viens no Latvijas Burāšanas mācību asociācijas dibinātājiem, idejas autoriem un Tall Ships Races rīkotājiem Rīgā, ilggadējs LBMA priekšsēdētājs, kapteinis Uģis Kalmanis (20.10.1956 – 29.11.2020)…
#
Jul 24, 2020, 4:48 PM
Uz pirkstgaliem prom no foto sesijas - tā varētu nosaukt pārgājiena Ķīle - Rīga pēdējo cēlienu, kas aizsākās Gotlandes dienvidu daļā.
#
Jul 22, 2020, 12:48 PM
Finiša lēciena otrā daļa aizsākās ar stratēģisku lēmumu - komanda gandrīz vienbalsīgi piekrita, ka esam izsalkuši pēc jūras un tāpēc ideja - ieiet Bornholmas salā, burvīgajā Rennē, nakts aizsegā, lai saullēktā atkal dotos jūra - neieintriģēja. Pat gandrīz mēnesi uz Spaniel burājošā Monika, kura cita starpā Ziemeļjūrā nosvinēja savu pilngadības iestāšanos, alka turpināt ceļu. Viens no iemesliem kapteiņa lēmumam turpināt ceļu uz mājām bija laika prognoze, kas nedaudz pamainījās un vēja celšanās līdz pat 25-30 mezgliem burāšanas reģionā tika ptognozēta jau tieši uz rītu. Tāpēc dodamies tālāk ar plānu apsteigt epicentru.
#
Jul 21, 2020, 11:53 AM
19.07.2020 18:20 pēc vietējā laika, jahta Spaniel kapteiņa Alda Nimma vadībā ir uzsākusi mājupceļa noslēdzošo posmu. Divu nepilnu dienu atpūta Vācijas 1972.gada Olimpisko spēļu burāšanas mājvietā, komandai, kas izbaudīja Lamanša šauruma šarmu un Ziemeļjūras burvību, vainagojās ar jaunas maiņas komandas ierašanos un sirsnīgu jahtas nodošanu. Pēc ikdienišķiem sagatavošanās darbiem, mājām ardievas Olimpiskajam centram un 10 mezglu brīzītē, pacelām buras, lai visai drīz atmiņā atgrieztu burāšanas iemaņas tauriņā. Prieki ilga līdz pusnaktij, kad iestajas prognozētā "flauta" kombinacijā ar viegliem veciem viļņiem, kas pasteidzināja lēmuma pieņemšanu - regulējam dīzeļgrotu! Pirmais pārgājiena saullēkts sagaidīja komandu ar svaigu brīzi kreisajā bakštagā, kas nu jau 10 stundas ļauj baudīt 8-13 mezglu vēju ar vidējo ātrumu 4,8 kn virzot mūs tuvāk Bornholmas salai. Kapteiņa lēmu par ieiešanu Rennē vai tomēr non-stop virzīšanos uz Rīgu gaidot, komanda bauda sauli, gastranomiski iepriecinot sevi ar visai gardām pusdienām. Gaidām uz vakara pusi piesolīto vēja pakāpšanos līdz 20 mezgliem, lai labotu līdz šim uzdtādīto ātruma rekordu - 8,2 mezgli... Tuvojamies mājām!
#
Jul 8, 2020, 2:12 PM
A Corunja- piestājām spocīgi tukšā jahtklubā, kas parasti kūsā no dzīvības un jahtām. Nopirkām gardos spāņu augļus un atvadījāmies no diviem komandas biedriem. Ievilkām elpu un piecītī devāmies pāri Biskajam. Divās maiņās. Pirmās 24 h ik pa brīdim gājām ar motoru, izmantojot jauno dzenskrūvi, pat radās joks, ka delfīni mūs mīl dēļ spožās dzenskrūves. Vēlāk parādījās pastāvīga vējš un aizburājām līdz Ile d'Ouesante neticamās 48 h ar bakštaga vēju. pa viļņiem pasērfojām, bet vairāk par 12.5kts ātrumu neizspiedām - bet mēs jau prātīgi un piesardzīgi gājām - ar 2.rēvi un 1. Foku