LBMA Logo

Ziņas no borta

May 11, 2017, 8:48 AM
Ziņo reisa kapteinis Juris Radus. Sveiciens no okeāna. Neplānoti labi ejam ar buram un drīzumā jau būs diennakts, ka esam ar pilnu grotu un jauno kaujas foku. Vējš ir pastāvīgs 10-15 mezgli, spīd saule, noformējušies garie okeāna viļņi. Pašlaik ejam ar 70-90 grādu leņķi pret vēju un attiecīgi arī pret vilni. Watch jau rosās ap kambīzi un pēc stundas plānojam ieturēt kopīgas pusdienas. Ar ātrumu ap 8 mezgliem sasniegsim starta līniju pēc stundām desmit. Jānovelk jaunāka prognoze un jāpadomā ko darīt... bija plāns ka jāiet vēl zemāk uz kādiem 23 platuma grādiem, lai iegūtu patstāvīgāku vēju.
May 7, 2017, 11:22 PM
Kā var redzēt foto, Kanāriju salas pārņēmis bezvējš. Anticiklonu prognozē tik plašu, ka sākotnējā jaunā ideja par 2 starta līnijām abās Grand Canaria salas pusēs, kas ļautu izvēlēties pašiem ziemeļu vai dienvidu maršrutu, ir atcelta. Jaunākā prognoze liecina, ka vienīgi ķert pasāta vējus, ļautu flotei tikt uz priekšu. Tāpēc tikko saņēmām oficālu paziņojumu, ka starta līnija tiks pārnesta uz D, DR aptuveni 200 j.j. attālumā no Las Palmas. Precīzas koordinātes un precīzu 48 stundu starta logu mums paziņos rīt 10:00 local.
May 7, 2017, 11:11 PM
Ziņo reisa Kanārijas - Bermudas kapteinis Juris Radus. Jura Austriņa (darba pseidonīms - Capt. Muris) pirmais pārdzīšanas reiss un pirmais sacensību reiss ir godam noslēdzies. Tā kā komanda bija gana kvalificēta, lai novērtētu viņa sniegumu - vienbalsīgi tika pieņemts, ka kvalifikācija, sniegums un attieksme atbilst Spaniel aktīvo kapteiņu statusam un tika veikta Capt.Mura oficiāla iesvētīšana Spaniel kapteiņos. Ievērojot tradīcijas, Las Palmas ostā pāri ahterim Muris tika nodots okeāna ūdenim un pēc īsa mirkļa viņš iznira jau kā pilntiesīgs Kapteinis. Lūdzu cienīt un godāt!
May 6, 2017, 1:29 PM
Laiks: 08:30 UTC Mūsu pozīcija 28*48.979N 014*51.107W Līdz finiša līnijai pie Las Palmas atlikušas 48.33 j.j. Vakar līdz saulrietam visādi bēgām no bezvēja. Neaizbēgām! Iestājoties tumsai, vējš nomira līdz 3 mezgliem un sagriezās tieši no ahtera.
May 5, 2017, 12:35 PM
4.maijs, plkst.19:40UTC: 31°25'41N 013°15'64W; kurss = 210°, ātrums = 6.7kts, Attālums līdz starpfinišam 224.4Nm, vējš 70° ar ātrumu 10 mezgli. Mums svētku noskaņojums, uzklājām baltu galdautu un svinam ar Reiņa gatavotu sautējumu ne tikai valsts atjaunotās neatkarības dienu, bet ari mūsu R2 posma Las Palmas - Bermudu salas kapteiņa dzimšanas dienu. Bārmen! Hip-hip-ura! (x3)
May 4, 2017, 6:11 PM
Sveiciens visiem valsts svētkos no komandas uz klāja. Komanda ir iejutusies jaunajos dzīves apstākļos un ritmā un kopā sanāk vien uz vakariņām, kad ir galvenā ēdienreize uz jahtas. Šodien plānā Reiņa maiņas gatavots strogonovs pasniegts pie balta galdauta klāta galda. Pārējo laiku ārpus maiņas katrs izbauda pa savam. Guļam, lasām, pļāpājam un smejamies. ​
May 3, 2017, 3:34 PM
No Spaniel borta ziņo. Plkst. 4:25 esam 34 o33'124W 011 o30'817N, Kurss 280o, ātrums 6.5 mezgli, vējš 140o ar ātrumu 14 mezgli. Līdz mērķim 430 jūras jūdzes. Pēdējā saņemtā prognoze plkst.1:00 rāda, ka priekšā (parīt) iestājas bezvējš. Tāpēc plkst.1:30 veicām halzes maiņu, nolēmām paiet dziļāk okeānā, ķerot vēju
May 3, 2017, 7:49 AM
Ziņo kapteinis Juris Austriņš. Pirmajās 24 stundas pieveiktas aptuveni 170 jj. Turpinām savu celu tuvu ģenerālajam kursam. Naktī pēc starta vēja virziens bija pateicīgs ātram burājienam brīvi pie vēja, bet jau uz rīta pusi vējam griežoties mēs vairs nevarējām turēt līdzi D klases pārstāvjiem. Par to šobrīd dikti neskumstam, jo uz šo brīdi tik viss sākas un priekšā ir ļoti garā ceļš. Ja arī pēc starta dalu komandas piemeklēja "saviļņojums", tad šodien visi ir attapušies, izgulējušies un pilnā kaujas gatavībā. Noskaņojums ir mundrs un optimistisks. Kad rakstu līdz starpfinišam Las Palmas vien 457 jj.
May 2, 2017, 11:33 PM
Kapteinis Juris Austriņš ziņo izmantojot satelītu sakarus. Pozīcija 35* 35’9 N 010* 30’9 W 16:00 UTC Tikko nodevām pozīciju. Spinakeristi pa nakti un no rīta aizbrauca garām. Pagaidām braucam kursā, jo nav pārliecības ka pēc vakardienas prognozes vajadzētu laisties garākā ceļā. Citādi mēģinām iejusties lomās, kas izriet no jaunās vaču sistēmas. Šujam genoa 1 un ejam ar pergamentu. Visi veseli!
May 1, 2017, 1:46 PM
Pēc nedēļu ilgas stāvēšanas Portugāles ostā Sinešā un četru dienu ilgiem krasta pasākumiem jahta SPANIEL ir gatava startēt Randez Vous 2017 Tall Ships Races otrajā sacensību posmā. Ir iespējams elektroniski arī sazināties ar komandu, kas iet pāri Atlantijai. Tā kā datu lietošanai ir ierobežojumi, e-pasta adresi ir iespējams noskaidrot sazinoties ar kādu pārstāvi no valdes, rakstot - valde@sta-latvia.lv