LBMA Logo

Ziņas no borta

Apr 30, 2017, 8:35 AM
Spaniel komandā šodien noslēdzās pilnībā komandas maiņa - vakar pavadījām Ojāru, bet šodien atsveicinājās un veiksmes vēlēja Dačuks. Abi jau tīri labi bija ieintegrējušies R2 kompānijā. Darbi izskatās, ka pietiks līdz pirmdienai vēl, bet svinīgai parādei un komandu ballītei, kas notiks jau šovakar, laiku visi atradīs. Un ne tikai tāpēc, ka šīs ir katras Tall Ships ostas senas tradīcijas, kuras cienām, bet arī izmantosim iespēju, lai atrādītu mūsu jaunos tērpus un uz piedzīvojumiem gatavo komandu.
Apr 27, 2017, 5:59 PM
Ilona ziņo no Sinešas. R2 komandas ierašanās sākas ar tikšanos Lisabonā, kur Nilonus lidostā sagaida Lībča, lepni piestūrējot ar piķa melnu 2016.gada Audi. "Škodas vietā tikām pie A4," paziņo priekšnieks un aicina doties uz Sinešu, piebilsdams "bezkaunīgi mazs noskrējiens, vien 10k.... Uztinam?!"
Apr 24, 2017, 5:59 PM
Neliels ieskats šīs sezonas pirmajā pārdzīšanas posmā no komandas skatu punkta. Mūsu komandas "zaļā" Sigita Pildava raksta: Jahta Spaniel vakar vakarā pietauvojusies Sines ostā Portugālē. 87,5 stundas, kas pavadītas okeānā - pilnas emociju, piedzīvojuma, vēju un viļņu. Jahta, kas radīta burāšanai okenā un tikusi pie nosaukuma Spaniel, šo ceļojumu izbaudīja pilnībā! Vēja suņa skrējiens okēna viļņos ir viegls, aizraujošs un fascinējošs. Komandai, kas dzimusi sauszemei, bet ar aicinājumu burāt, sākumā tik viegli vis negāja. Tomēr Leldes teiciens: “ Nav labi, bet ir tik forši!”, izsaka visu.
Apr 24, 2017, 1:50 PM
Latvijas Burāšanas mācību asociācija (LBMA) 2017.gadā uzsāk LATVIJAS – jūras un piedzīvojumu lielvalsts – simtgades svinības un ar jahtu SPANIEL piedalās starptautiskajā regatē Rendez-Vous 2017 Tall Ships Regatta. Komandas patronese burāšanas entuziastu sacensībās ir Latvijas eksprezidente Vaira Vīķe-Freiberga. Ceļojumā pāri Atlantijas okeānam un pasākumos ASV un Kanādā jahtas SPANIEL komanda vēstīs par Latviju kā uzņēmīgu, drosmīgu, iedvesmojošu un pasaulē atpazīstamu jūras valsti. Ceļā komanda dosies īpašos Latvijas valsts simtgades burāšanas “tautas tērpos” un uz Kanādu nogādās sveicienu dzimšanas dienā un aicinās uz Latvijas valsts simtgades svinībām.
Apr 24, 2017, 7:00 AM
Ziņo kapteinis Juris Austriņš. Svētdienas vakarā 21:30 pēc Portugāles laika esam ieradušies un piestājuši Sines marina. Brauciens aizvadīts godam. Visi ir sveiki un veseli, priecīgi un apmierināti, kaut nedaudz apetīte palika, ka skaistā siltā dienā, kad pilnīgi visi ir attapušies no pirmās pieredzes jūrā, ir jābeidz šis piedzīvojums ar Spaniel. Brauciens ir izdevies!
Apr 23, 2017, 6:51 PM
Kapteinis Juris Austriņš ziņo pa satelīttelefonu. Esam pietuvojušies krastam pirms Sines. Palikušas 57 nm līdz Sines. Ejam ar burām tiešā kursā. Komanda ir priecīga un gaužas tik par to, ka brauciens iet uz galu. Pa nakti pat esot kalti plāni dumpoties un doties uz Āfriku. Tas pagaidām viss.
Apr 22, 2017, 2:02 PM
Kapteinis Juris Austriņš ziņo: 11:00 pēc LV laika esam 36°04'N, 011°50'W. Šobrīd kurss uz 357*. Līdz Sines palicis 178 nm. No rīta līdz 8:00 pēc LV skrējām ar ātrumu līdz 9kn. Komanda lielos vilcienos ir atkopusies no jūras slimības un ir mundra.
Apr 20, 2017, 10:38 PM
No Madeiras ziņo kapteinis Juris Austriņš. Pulkstenis rāda 05:10 pēc Vietējā laika un visa komanda jau sāk rosīties. Vāram kafijas un tējas, lai gūtu rīta mundrumu un varētu doties ceļā. Iepriekšējā diena pagāja dikti rosīgā gaisotnē, kad bez darba nepalika neviens. Devāmies iepirkties, braucām mastā pēdējiem remontiem. Pēc ārkārtīgi gardām pusdienām, kuras meitenes pagatavoja tikai "15 minūšu" laikā, komandas jaunākā daļa nodevās studijām. Mācījāmies kā uzlikt vētras foku un kā piesiet galus dažādās situācijās, un citus standarta knifus uz Spaniel. Esam gatavi! Brokastis esam nolēmuši gatavot esot jau uz ūdens. Lai izdevusies diena!
Apr 19, 2017, 9:29 AM
Komanda ir pilnā sastāvā un izbauda Madeiras burvību. Daloties iespaidos par Madeira nonācām pie secinājuma, ka pie šādas dzīves var ļoti ātri pierast. Pirmdien, 17. aprīlī nepilna komanda 8 cilvēku sastāvā pameta gleznaino un ļoti viesmīlīgo Quinta do Lorde ostiņu Madeira salas ZA, kur Oskars bija nobāzējies pēc lielajiem varoņdarbiem, veicot jahtas zemūdens daļas remontus. Ceļā dosimies vai nu trešdienas, 19. aprīļa pievakarē vai 20. aprīļa rītā, kas būtu daudz labāks variants, ņemot vērā, ka komandā lielai daļai biedru jūras burāšana ir sveša lieta un dienas gaišajā laikā ir drošāk un vieglāk apgūt visas nepieciešamās burāšanas iemaņas. Visi ir ļoti pozitīvi noskaņoti un apņēmības pilni mācīties. ​
Apr 16, 2017, 12:18 AM
Reisa kapteinis Juris Austriņš un daļa komandas jau ir Madeirā, lai sāktu gatavošanos pirmajam šī gada reisam uz regates 2. posma starta ostu - Sinešu.